generation-1

Поколение 1 (2010г.)

Състезателният автомобил при първото участие на Рали Дакар през 2010г. е базиран на Hover CUV и е разработен от Great Wall Dakar Technology Centre в съдействие с професионална европейска компания за състезания. В светлината на традиционните китайски драконови дизайнерски елементи тя беше в жълт и червен цвят и множество традиционни китайски елементи.

 

 

 

generation-2

Поколение 2 (2011г.)

През 2011г. състезателната кола претърпява много фини настройки. Настройката на управлението на двигателя е направена по-прецизно, пет степенната скоростна кутия е заменена от шест степенна и е снижен центъра на тежест на автомобила.

 

 

 

generation-3

Поколение 3 (2012г.)

Относно размерите, Great Wall научават няколко важни урока на участията си през предходните 2 години и през 2012г. скъсяват дължината на автомобила, който е базиран на 2-рото поколение. Това прави автомобилът по-гъвкав и по-лесно контролируем. Относно задвижването, бензиновият двигател използван в предходните 2 години е заменен с дизелов, не само за да съвпадне с пускането на новият дизелов двигател на Great Wall – GW4D20, но и в линия със световните тенденции на разработка на състезателни автомобили. Колата получава повече мощност и по-дълъг пробег без да бъде сменян резервоарът.

 

 

generation-3-upgrade

Обновено Поколение 3 (2013г.):

През 2013г. състезателният автомобил на Great Wall получава много подобрения. В съвместната си работа с европейска организация за подготовка на състезателни автомобили технологичният център Great Wall Dakar направи много подобрения относно функционалността и структурата на купето на автомобила; температурния контрол на двигателя, както и подобряването на еластичността на окачването – все проблеми, забелязани в участието на рали Дакар 2012. Всички тези промени помогнали на автомобила да стане по-адаптиран и уверен в участието си през 2013г. Въпреки, че в тази година организаторите на ралито налагат допълнителни ограничения за автомобили, оборудвани с дизеловите двигатели екипът на Great Wall успяват да затвърдят 6-тото си място в генералното класиране на ралито.

 

generation-14

Поколение 4 (2014г.)

През 2014 г., отборът на Great Wall ще се появи в международното състезание с образа на новият модел лансиран по-рано тази година в Китай – H8. През 2013 г., амортисьорите и електронната система за управление на двигателя на колата са модернизирани спрямо тези през миналата година. Обновеният болид устоява на изпитанията на 2013 г. Китай Гранд Рали през септември, като покрива над 6000 километра и грабва шампионската титла както и първото място сред пилотите. Според условията на Рали Дакар 2014, колата все пак ще бъде щателно проверена и тествана.