Great Wall отбеляза своя 5-ти рожден ден от старта на продажбите в България

По повод годишнината си марката зарадва всички, които искат нов SUV като ги изненада с отстъпки до 25% за Great Wall H6.

На 18 октомври в шоурума на Great Wall на бул. „Симеоновско шосе“ №102 в столицата с коктейл беше отбелязан петия рожден ден от старта на продажбите на марката в България.

Китайската марка, чийто производител и ексклузивен представител за България и Европа е българската компания „Литекс Моторс“, за петте години успя до голяма степен да опровергае стереотипа за китайските продукти и да се наложи в съзнанието на хората като автомобил, произведен в България за българите. Автомобилите, които гордо носят етикета Made in България спечелиха потребителите с достъпните цени и доброто съотношение между цена и качество, а с Great Wall Steed 5 беше разширен един изключително тесен за нашите географски ширини сегмент – този на пикапите и вече четири последователни години официалните данни показват, че Steed 5 е най-продавания пикап, изпреварвайки конкуренцията с много голяма разлика.

През годините Great Wall застана зад различни неправителствени организации и каузи,  предоставяйки за безвъзмездно ползване автомобил на Сдружение за деца с онкохематологични заболявания, инициативите Holiday Heroes и Българския червен кръст, когато  пострадалите след бедствията в Мизия имаха нужда от хуманитарна помощ преди две години.

От стъпването си на българския пазар марката подкрепя спорта и културата постоянно, с което си спечели подкрепата на големите български спортисти Йордан Йовчев, Владимир Николов, Елица Янкова, които станаха нейни посланици. Great Wall е сред най-активните поддръжници на различни маратони, екстремни състезения по планинско колоездене, даунхил надпревари и офроуд ралита, най-значимото от които световноизвестното рали Бреслау, чийто превозвач вече 4 години са високопроходимите модели на Great Wall.

В речта си изпърнителният директор г-н Илия Терзиев изказа благодарност към всички настоящи клиенти и институции, които са избрали да закупят произведен в България автомобил, с което да инвестират в българската икономика и производство. Г-н Терзиев изрази задоволството си от факта, че все повече малки и средни предприемачи също избират Made in България автомобил за бизнеса си и марката започва да става все по-разпознаваема.

С думите „Предстои ни още дълъг път и сме готови за него. Готвим още по-интересни неща в бъдеще“ изпълнителният директор „навдигна завесата“ за новите модели, които бяха показани предпремиерно по време на Автосалон София 2015 и изненада гостите с подаръка, който компанията прави на всички българи – до 25 % отстъпка за един от най-желаните и актуални модели с марка Great Wall –  функционалният SUV Н6.