И последният седан Great Wall С30 беше продаден

Great Wall С30 се предлага в продължение на 2 години и успя да си извоюва не малък пазарен дял в класа си, предлагайки най-доброто съотношение цена – качество, изключителна стабилност на пътя, комбинирани с простор и комфорт за пасажерите.

09.05.2016

Българският производител на автомобили „Литекс Моторс“ преди около 2 години оповести дългосрочните си планове за развитие като посочи, че в бъдеще ще се фокусира изцяло в производството на SUV-та и автомобили 4х4, което е в съответствие с глобалната стратегия за развитие на китайския партньор Great Wall Motors Company.

В тази връзка започна поетапното спиране на малките градски модели като първо от поточните линии беше свален Great Wall С10, по-късно и Great Wall С20. Резервни части и за двата модела се предлагат и ще продължават да се предлагат и през следващите години, защото собствениците на автомобили от двата модела има над 2000 само на територията на страната. Следпродажбеното и гаранционно обслужване на моделите продължават да се извършват без промяна в оторизираните сервизи на марката в страната. Тази година, след предпремиерата на луксозните SUV-та HAVAL и очакваното им въвеждане на пазара, дойде ред да бъде преустановено и производството и предлагането на седана Great Wall С30.

Great Wall С30 се предлага в продължение на 2 години и успя да си извоюва не малък пазарен дял в класа си, предлагайки най-доброто съотношение цена – качество, изключителна стабилност на пътя, комбинирани с простор и комфорт за пасажерите. Моделът стана изключително поплярен и като състезателния автомобил на Октан Рали Тим. С него Калин Дедиков и Георги Павлов спечелиха безброй купи през годините и завърши състезателен сезон 2015 на Световния Еко Рали шампионат на FIA на престижното третото място в генералното класиране в най-оспорвания клас VIII. Още по-голям успех Great Wall С30 пожъна и с предлагането на уникалните за българския пазар лизингови условия за покупка на автомобила – без първоначална вноска.

Последният автомобил от модела беше продаден през изминалата седмица и на този етап няма да се предлага повече за европейския пазар. Както при спрените по-рано модели, така и при С30 резервни части ще продължат да се поддържат на склад и да се предлагат, за да се осигури техническата поддръжка на автомобилите, които вече са по пътищата. Обслужването и гаранционните ремонти ще продължат да се извършват в оторизираните сервизи на марката в цялата страна, а Октан Рали Тим и тази година ще продължат да триумфрат по пистите на рали шампионатите с техния Great Wall С30.